onsdag 20 november 2013

Burt's Bees läppbalsam

Har hört mycket positivt om Burt's Bees produkter men hade tidigare aldrig provat någon. Var på jakt efter ett nytt läppbalsam och på Kronan hittade jag ett från Burt's Bees. Har använt det ett tag och tycker det är jättebra. Trodde att det skulle ha en starkt smak av bivax eller honung  men det har en ganska neutral smak och innehåller inga "konstigheter". Är inte ensam om att tycka det är bra, ceratet blev "bäst i test" i detta test av läppbalsam.

Denna veckan och fram tom 26/11 har Vitaminvaruhuset (som alltid har fraktfritt) 20% rabatt på hela sitt Burt's Bee sortiment. Har hört att Burt's Bees nagelbandssalva Lemon Butter Cuticle Cream ska vara väldigt bra så det blir nog till att passa på.



6 kommentarer:

  1. Tack för bra tips - igen! Guld värt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Roligt att du skriver om det läppbalsamet, det är en av våra favoriter :)

    SvaraRadera
  3. Jag kan också tipsa om ett som jag verkligen tycker om - vet inte om man kan köpa det via nätet eller internationellt. http://www.kuumbamade.com/store/index.php
    Min favorit är "Almond". Mycket bra läppbalsam. Kram!

    SvaraRadera
  4. Intressant... tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset och ännu mera tack för receptet på tvål. Skall försöka testa lite tvåltillverkning i veckan. =)

    Hoppas att du får en fortsatt fin helg <3
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset!
    Jag är totalberoende av läppbalsam. (Lypsyl är min drog).
    Jag ska prova det.
    Kram!

    SvaraRadera

Roligt att du lämnar en kommentar. Tack!