söndag 16 juni 2013

Att känna sig iakttagen

Den känslan fick jag när jag var ute i trädgården för ett par dagar sedan, ensam hemma och ändå känslan av att vara iakttagen. Så fick jag se den här sockersöta lilla fågelungen som satt och kikade på mig med stora ögon. Jag har ingen aning om vad det kan vara för art, föräldrarna har så jättebråttom när de flyger fram och tillbaka så jag hinner inte med att se vad det kan vara för fågel. En blåmes kanske?


En liten nyfiken krabat med sötaste punkfrissan.

4 kommentarer:

  1. Vad söt!!!
    Ha det gott!
    Lena

    SvaraRadera
  2. Men är det bara en enda liten krabat ?!
    Eller är det bara den här som vågar kika fram, men söt o gullig
    är den. Ja kanske en blåmes, du får hålla utkik den närmaste tid.
    Tack för bilden, alltid kul med fåglar.

    Kram/ Eva

    SvaraRadera

Roligt att du lämnar en kommentar. Tack!